Smart Support
Tuotamme jatkuvan palvelun hallintaa sekä tukipalvelua asiakkaidemme talous- ja liiketoiminta yksiköille yhdessä sovittujen vasteaikojen ja prioriteettien mukaisesti tai SLA mallin mukaisesti
– Perustason asiakastuki
– 3-vaiheinen tukiprosessi
– Muutoshallinta
– Häiriötapausten hallinta
Perustason asiakastuki
-
- Perustason Asiakastuki pitää sisällään sovelluksen ongelmanratkaisut ja käyttäjätuen Palveluajan sisällä.
3-vaiheinen tukiprosessi
1 – vaihe
- Häiriötapauksen kirjaus ja luokittelu
- Välittömien toimenpiteiden varmistaminen
- Palvelupyynnön käsittely
2 – vaihe
- Monimutkaisten häiriöiden analyysi
- Muutospyynnön käsittely
3 – vaihe
- Tuotanto- ja tuotetuki monimutkaisimmissa häiriötapauksissa
- Monitahoisten muutospyyntöjen hallinta
- Ongelmatilanteiden hallinta