Ylläpito-, tuki- ja kehityspalvelut
– Smart Support –
SLA MAlli
Asiakaspalvelun hallinta
Tuotamme jatkuvan palvelun hallintaa sekä tukipalvelua asiakkaidemme talous- ja liiketoiminta yksiköille yhdessä sovittujen vasteaikojen ja prioriteettien mukaisesti tai SLA mallin mukaisesti.
– Perustason asiakastuki – 3-vaiheinen tukiprosessi – Muutoshallinta – Häiriötapausten hallinta
Perustason asiakastuki pitää sisällään sovelluksen ongelmanratkaisut ja käyttäjätuen palveluajan sisällä.
3-vaiheinen tukiprosessi:
1 - vaihe
- Häiriötapauksen kirjaus ja luokittelu
- Välittömien toimenpiteiden varmistaminen
- Palvelupyynnön käsitteleminen
2 - vaihe
- Monimutkaisten häiriöiden analyysi
- Muutospyynnön käsittely
3 - vaihe
- Tuotanto- ja tuotetuki monimutkaisimmissa häiriötapauksissa
- Monitahoisten muutospyyntöjen hallinta
- Ongelmatilanteiden hallinta