Smart Support

Tuotamme jatkuvan palvelun hallintaa sekä tukipalvelua asiakkaidemme talous- ja liiketoiminta yksiköille yhdessä sovittujen vasteaikojen ja prioriteettien mukaisesti tai SLA mallin mukaisesti

– Perustason asiakastuki
– 3-vaiheinen tukiprosessi
– Muutoshallinta
– Häiriötapausten hallinta

Perustason asiakastuki

    • Perustason Asiakastuki pitää sisällään sovelluksen ongelmanratkaisut ja käyttäjätuen Palveluajan sisällä.

3-vaiheinen tukiprosessi

1 – vaihe

  • Häiriötapauksen kirjaus ja luokittelu
  • Välittömien toimenpiteiden varmistaminen
  • Palvelupyynnön käsittely

2 – vaihe

  • Monimutkaisten häiriöiden analyysi
  • Muutospyynnön käsittely


3 – vaihe

  • Tuotanto- ja tuotetuki monimutkaisimmissa häiriötapauksissa
  • Monitahoisten muutospyyntöjen hallinta
  • Ongelmatilanteiden hallinta