Ylläpito-, tuki- ja kehityspalvelut

Ylläpito-, tuki- ja kehityspalvelut

– Smart Support – 

SLA MAlli

Asiakaspalvelun hallinta

Tuotamme jatkuvan palvelun hallintaa sekä tukipalvelua asiakkaidemme talous- ja liiketoiminta yksiköille yhdessä sovittujen vasteaikojen ja prioriteettien mukaisesti tai SLA mallin mukaisesti.

– Perustason asiakastuki – 3-vaiheinen tukiprosessi – Muutoshallinta – Häiriötapausten hallinta

Perustason asiakastuki pitää sisällään sovelluksen ongelmanratkaisut ja käyttäjätuen palveluajan sisällä.

3-vaiheinen tukiprosessi:

 

1 - vaihe

  • Häiriötapauksen kirjaus ja luokittelu
  • Välittömien toimenpiteiden varmistaminen
  • Palvelupyynnön käsitteleminen

2 - vaihe

  • Monimutkaisten häiriöiden analyysi
  • Muutospyynnön käsittely

3 - vaihe

  • Tuotanto- ja tuotetuki monimutkaisimmissa häiriötapauksissa
  • Monitahoisten muutospyyntöjen hallinta
  • Ongelmatilanteiden hallinta